Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok

  • Darja Antolin Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Alenka Lipovec Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: postavljanje podpore, učenje matematike, poučevanje matematike, narativni pristop

Povzetek

Članek izpostavlja pomembnost veščin postavljanja podpore staršev pri usmerjanju matematičnega razvoja njihovega otroka. Ko starši svojemu otroku pomagajo pri učenju matematike, se postavljanja podpore običajno ne zavedajo, niti niso seznanjeni s tehnikami postavljanja podpore. V kvalitativni raziskavi, pri kateri smo uporabili narativni pristop, smo raziskovali spretnosti postavljanja podpore staršev matematikov pri matematičnem razvoju njihovih otrok. Rezultati nudijo poglobljen vpogled v vključevanje staršev, v tem primeru staršev matematikov, s poudarkom na njihovih spretnostih postavljanja podpore. Ugotovitve kažejo, da se starši matematiki zavedajo kognitivne ravni razvoja svojega otroka, da matematične dejavnosti prilagajajo otrokovi razvojni stopnji in spodbujajo otrokovo matematično razumevanje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Darja Antolin, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: darja.antolin@um.si.

Alenka Lipovec, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: alenka.lipovec@um.si.

Objavljeno
2013-04-01
Kako citirati
Antolin D., & Lipovec A. (2013). Postavljanje podpore v okviru vključevanja staršev matematikov v matematično izobraževanje njihovih otrok. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 43-56. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/477
Rubrike
Znanstveni članki