Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij

  • Sabina Lešnik
  • Milena Ivanuš Grmek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Mihaela Brumen Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: tuji jeziki, stališča staršev, osnovna šola, statistične regije v Republiki Sloveniji

Povzetek

V članku obravnavamo stališča staršev do učenja tujih jezikov v štirih statističnih regijah v Sloveniji (Pomurska, Podravska, Osrednjeslovenska in Goriška regija). Uvodoma predstavljamo nekatere teorije učenja in poučevanja tujega jezika v otroštvu ter vlogo staršev pri tujejezikovnem izobraževanju. Sledi predstavitev empirične raziskave, ki je potekala v letu 2012; njen cilj je bil proučiti stališča staršev učencev devetih razredov slovenskih osnovnih šol do učenja tujih jezikov. Na podlagi rezultatov raziskave smo ugotovili, da ima večina staršev do učenja tujih jezikov pozitiven odnos. V raziskavi prav tako ugotavljamo, da obstaja statistično značilna razlika v stališčih staršev do učenja tujih jezikov glede na različne regije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Sabina Lešnik

Slovenija. E-pošta: sabina.lesnik@guest.arnes.si.

Milena Ivanuš Grmek, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

Mihaela Brumen, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: mihaela.brumen@um.si.

Objavljeno
2013-09-01
Kako citirati
Lešnik S., Ivanuš Grmek M., & Brumen M. (2013). Učenje tujih jezikov z vidika staršev iz različnih slovenskih regij. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 31-46. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/463
Rubrike
Znanstveni članki