Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja

  • Matjaž Duh Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Jerneja Herzog Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Melita Lazar Osnovna šola Bogojina
Ključne besede: osnovna šola, šola s prilagojenim programom, likovna umetnost, likovno-intelektualni razvoj

Povzetek

V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal nivo likovno-intelektualnega razvoja med učenci v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja. Razlike smo spremljali med učenci šestih razredov (12–13 let) običajnih osnovnih šol in učenci osnovnih šol s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom v štajerski in pomurski regiji. V raziskavi smo proučevali tudi morebitne razlike med spoloma. Rezultati raziskave kažejo na obstoj razlik pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja med skupino otrok z običajnim razvojem in skupino otrok s posebnimi potrebami, ki se kažejo v prid skupini otrok z običajnim razvojem. Pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja nismo zaznali statistično značilnih razlik med spoloma.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Matjaž Duh, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Melita Lazar, Osnovna šola Bogojina

Bogojina, Slovenija. E-pošta: melita.lazar88@gmail.com.

Objavljeno
2014-04-01
Kako citirati
Duh M., Herzog J., & Lazar M. (2014). Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(1), 33-46. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/447
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>