Učno zavlačevanje pri srednješolcih

  • Branka Ribič Hederih Gimnazija in srednja kemijska šola Ruše
  • Branka Čagran Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: zavlačevanje, učna samodisciplina, neugodje, odpor do učenja, srednješolci

Povzetek

Zavlačevanje je poteza in/ali oblika vedenja, ki označuje posameznikovo odlašanje z dejavnostjo, ki bi jo moral narediti in se pri tem neprijetno počuti. V raziskavi smo v treh faktorjih učnega zavlačevanja želeli ugotoviti razlike med srednješolci glede na spol, izobraževalni program in učni uspeh prejšnjega šolskega leta. Na vzorcu 284 srednješolcev različnih slovenskih srednjih šol smo ugotovili, da fantje izkazujejo v povprečju statistično značilno več pomanjkanja učne samodiscipline kot dekleta, dekleta pa v povprečju statistično značilno več neugodja kot fantje. Primerjava srednješolcev med programi je pokazala, da gimnazijci v povprečju izkazujejo statistično značilno več učne samodiscipline kot dijaki srednjega strokovnega izobraževanja. V primerjavi različnih končnih učnih uspehov prejšnjega šolskega leta in faktorji zavlačevanja ni bilo statistično značilnih razlik.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Branka Ribič Hederih, Gimnazija in srednja kemijska šola Ruše

Ruše, Maribor. E-pošta: branka.ribic.hederih@gmail.com.

Branka Čagran, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Objavljeno
2014-06-01
Kako citirati
Ribič Hederih B., & Čagran B. (2014). Učno zavlačevanje pri srednješolcih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 117-128. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/443
Rubrike
Znanstveni članki