Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih

  • Barbara Kopačin Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: Ravenove progresivne matrice, inteligentnost, glasbeno družinsko okolje, formalno glasbeno izobraževanje, glasbene dejavnosti

Povzetek

Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato ji znanstveniki z različnih področij posvečajo veliko pozornosti. Nas je zanimala medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Povezanost smo ugotavljali z razlikami v dosežkih učencev pri merjenju eduktivnih komponent splošnih intelektualnih sposobnosti s standardnimi progresivnimi matricami (SPM). Rezultati raziskave so potrdili, da so inteligentnost, glasbene aktivnosti in družinsko glasbeno okolje medsebojno pomembno povezani. V raziskavi je sodelovalo 177 naključno izbranih devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Barbara Kopačin, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: barbara.kopacin@gmail.com.

Objavljeno
2014-06-01
Kako citirati
Kopačin B. (2014). Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 81-96. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/441
Rubrike
Znanstveni članki