Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku

  • Mihaela Brumen Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Polonca Kolbl Ivanjšič Osnovna šola Beltinci
  • Mateja Pšunder Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
Ključne besede: nejezikovni predmeti, tuji jezik, materni jezik, motivacija, individualne miselne sposobnosti

Povzetek

Funkcionalna večjezičnost kot lastnost jezikovne podobe prebivalcev Evropske unije danes narekuje znanje in uporabo več jezikov. CLIL kot sodoben pristop poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku omogoča doseganje le-tega na različnih stopnjah izobraževanja. Prispevek posega zlasti na učno, čustveno, kognitivno in medkulturno dimenzijo poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku. V prvem delu prispevka so predstavljene raziskave, ki potrjujejo učinke pristopa CLIL v povezavi z zgoraj navedenimi dimenzijami, v drugem delu pa je podan primer poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku s pristopom CLIL na osnovni šoli v Sloveniji, ki se je na osnovi povratne informacije udeleženih pokazal kot primer dobre učne prakse.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Mihaela Brumen, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: mihaela.brumen@um.si.

Polonca Kolbl Ivanjšič, Osnovna šola Beltinci

Beltinci, Slovenija. E-pošta: polonca.kolbl@gmail.com.

Mateja Pšunder, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: mateja.psunder@um.si.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Brumen M., Kolbl Ivanjšič P., & Pšunder M. (2015). Pedagoški vidiki poučevanja nejezikovnih predmetov v tujem jeziku. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 27-42. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/414
Rubrike
Znanstveni članki