Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine

  • Petra Hromin Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Branka Čagran Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: slovenščina, bralna gradiva, srednje šole, multimedija, preverjanje znanja

Povzetek

Članek predstavlja pogostost rabe pisnih in spletnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja pri pouku slovenščine. Pri omenjenih vidikih smo kontrolirali starost in vrsto srednješolskih programov. V prvem delu članka so opredeljeni pojmi informacijsko-komunikacijska tehnologija oz. multimedija in e-učenje ter pomen učenčeve aktivnosti. V drugem delu članka so prikazani rezultati raziskave, ki prikazujejo pogostost rabe pisnih in spletnih virov ter elektronskih medijev. Ti kažejo, da pri pripravi na ustno preverjanje znanja slovnice (oz. jezika) in književnosti prevladuje raba zvezka, medtem ko pri pripravi na pisno preverjanje znanja slovnice in književnosti prevladuje raba učbenika. Pogostost rabe spletnih virov in elektronskih medijev narašča s starostjo in zahtevnostno stopnjo izobraževanja. Tako je raba zvezka najbolj pogosta pri dijakih srednje strokovne šole, raba učbenika pa večinska pri dijakih strokovne in splošne gimnazije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Petra Hromin, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: petra.hromin@gmail.com.

Branka Čagran, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Objavljeno
2015-07-01
Kako citirati
Hromin P., & Čagran B. (2015). Raba pisnih in internetnih virov ter elektronskih medijev pri pripravi dijakov na preverjanje znanja iz slovenščine. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 95-110. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/409
Rubrike
Znanstveni članki