Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike

  • Helena Smrtnik Vitulić Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Simona Prosen Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: čustva, strategije uravnavanja čustev, študenti, izobraževanje

Povzetek

Prispevek obravnava strategije uravnavanja čustev glede na Grossov in Thompsonov (2009) model ter subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka (n = 116) in socialne pedagogike (n = 54). Med strategijami uravnavanja čustev skupini študentov najbolj pogosto uporabljata izbiro in spremembo situacije, telesno aktivnost in iskanje socialne opore, najmanj pa psihoaktivne snovi. Študenti razrednega pouka pogosteje kot študenti socialne pedagogike čustva uravnavajo s preusmerjanjem pozornosti, z vplivanjem na fiziološke spremembe in z iskanjem socialne opore. Študenti razrednega pouka poročajo o pomembno višjem subjektivnem blagostanju kot študenti socialne pedagogike.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Helena Smrtnik Vitulić, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: helena.smrtnik@pef.uni-lj.si.

Simona Prosen, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: simona.prosen@pef.uni-lj.si.

Objavljeno
2015-07-01
Kako citirati
Smrtnik Vitulić H., & Prosen S. (2015). Samoocena uravnavanja čustev in subjektivno blagostanje pri študentih razrednega pouka in socialne pedagogike. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 5-16. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/403
Rubrike
Znanstveni članki