Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja

  • Darjo Zuljan Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
  • Milena Valenčič Zuljan Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: tehnološka pismenost, osnovna šola, študenti, bodoči učitelji

Povzetek

Participacija posameznika v hitro razvijajoči se družbi znanja zahteva poglobljeno in kritično razumevanje tehnologije in njenega vpliva na posameznika, okolje in družbo. Doseganje tehnološke pismenosti tako postaja pomemben imperativ nacionalnih politik, pri njegovem uresničevanju pa imata ključno vlogo izobraževanje in ustrezna uposobljenost učiteljev. V raziskavi nas je zanimalo, kakšna je tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, kakšne so njihove izkušnje s tehnološkim izobraževanjem v osnovni šoli, kako študenti, bodoči učitelji, ocenjujejo pomembnost tehnološkega izobraževanja v osnovni šoli in v procesu študija na fakulteti ter kako ocenjujejo vlogo in pomen tehnologije v življenju posameznika in družbe.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Darjo Zuljan, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: darjo.zuljan@pef.upr.si.

Milena Valenčič Zuljan, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: milena.valencic-zuljan@pef.uni-lj.si.

Objavljeno
2015-12-01
Kako citirati
Zuljan D., & Valenčič Zuljan M. (2015). Tehnološka pismenost študentov, bodočih učiteljev, z vidika znanja, izkušenj ter ocene pomembnosti tehnologije v življenju in v procesu šolanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(4), 103-120. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/398
Rubrike
Znanstveni članki