Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja

  • Marija Pevec Osnovna šola Savsko naselje Ljubljana
Ključne besede: nadaljnje izobraževanje in usposabljanje, učiteljev profesionalni razvoj, kvalitativni pristop

Povzetek

Namen prispevka je predstaviti razmišljanja in ocene učiteljev praktikov o programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja kot pomembnega dejavnika učiteljevega profesionalnega razvoja. Podatke za kvalitativno raziskavo, izvedeno v času od decembra 2011 do februarja 2012, smo zbrali s polstrukturiranimi globinskimi intervjuji, v katerih so učitelji ocenjevali kakovost programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, njihov vpliv na praktično delo v razredu in predstavili predloge za njihovo izboljšanje. Pri zasnovi raziskave smo izhajali iz teoretičnih spoznanj strokovnjakov, ki se poglobljeno ukvarjajo z dejavniki profesionalnega razvoja učitelja kot delom vseživljenjskega učenja, pri katerem učitelj najbolj spodbuja kakovostno znanje pri učencih in razvija njihove osebne potenciale, ko sam neprestano usvaja novo znanje in reflektira svoje delo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2020-01-14
Kako citirati
Pevec M. (2020). Programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev kot dejavnik profesionalnega razvoja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(2/3), 167-182. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/365
Rubrike
Znanstveni članki