Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela

  • Ana Kozina Pedagoški inštitut, Ljubljana
  • Tina Vršnik Perše Pedagoški inštitut, Ljubljana
  • Marija Javornik Krečič Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Milena Ivanuš Grmek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: osnovna šola, kakovost, ravnatelj, upravljanje šole, pedagoški slog vodenja, administrativni slog vodenja

Povzetek

V prispevku se osredotočamo na pojem kakovosti pedagoškega dela in izpostavljamo vlogo, ki jo ima pri tem ravnatelj kot upravni in pedagoški vodja šole. V prvem delu prispevka opozorimo, da enoznačne definicije, kaj je kakovost izobraževanja, pravzaprav nimamo, saj gre za zapleten pojav, odvisen od mnogih dejavnikov. V nadaljevanju te dejavnike na kratko predstavimo. V drugem delu članka prikazujemo del rezultatov raziskave TALIS, kjer smo med drugim ugotavljali, kakšna je ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela v odvisnosti od osnovnih značilnosti šole in ravnatelja samega.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2012-09-15
Kako citirati
Kozina A., Vršnik Perše T., Javornik Krečič M., & Ivanuš Grmek M. (2012). Ravnateljeva vloga pri zagotavljanju kakovosti pedagoškega dela. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(2/3), 5-20. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/355
Rubrike
Znanstveni članki