Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti

  • Marija Pevec Osnovna šola Savsko naselje
Ključne besede: samoevalvacija, kakovost, poklicno in strokovno izobraževanje, učitelj, ravnatelj

Povzetek

Prispevek obravnava pojav vodenja procesa samoevalvacije v srednjem poklicnem in strokovnem izobraževanju v Sloveniji. Najprej predstavljamo teoretična izhodišča ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti v vzgoji in izobraževanju ter dosedanja znanstvena spoznanja o samoevalvaciji; ta predstavljajo teoretično osnovo empirični raziskavi, predstavljeni v drugem delu prispevka. Temeljni cilj je bil raziskati samoevalvacijske prakse šol in potrebe po strokovni usposobljenosti za izvajanje in vodenje procesa samoevalvacije. Ključna ugotovitev empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 231 učiteljev, je, da obstajajo razlike med šolami v dimenzijah zaznavanja procesa samoevalvacije. V empirični raziskavi je bila potrjena predpostavka o potrebi po večji strokovni podpori in spodbudi šolskih oblasti pri vodenju in upravljanju kakovosti šol ter pri vzpostavljanju kulture samoevalvacije, ki predstavljajo temelj šolskemu sistemu pri (bolj) učinkovitem in uspešnem ugotavljanju, spremljanju in zagotavljanju kakovosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Marija Pevec, Osnovna šola Savsko naselje

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: marija.pevec64@gmail.com.

Objavljeno
2016-06-01
Kako citirati
Pevec M. (2016). Vodenje samoevalvacije v slovenskih poklicnih in strokovnih šolah kot strategija na poti h kakovosti. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 121-140. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/354
Rubrike
Znanstveni članki