Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli

  • Franc Gosak Osnovna šola Franca Lešnika Vuka
  • Milena Ivanuš Grmek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Branka Čagran Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: evalvacija, samoevalvacija, kakovost, dosežki

Povzetek

Članek predstavlja odnos osnovnošolskih strokovnih delavcev do evalvacije in samoevalvacije ter njihovo dejansko izvedbo na šolah. V prvem delu članka opredelimo vrste, vidike in ravni evalvacij. Obravnavamo odnose med evalvatorji in evalviranimi ter dejavnike in rezultate samoevalvacije. V drugem delu so prikazani rezultati raziskave, ki kažejo, da se na šolah vsa področja evalvirajo v manjši meri, kot se strokovnim delavcem zdijo pomembna, sicer strokovni delavci večinsko izražajo pozitivno stališče do evalvacije; inšpekcijskemu pregledu kot elementu evalvacije šole pa pripisujejo najmanjši pomen. Učitelji, ki delajo v oddelkih podaljšanega bivanja, imajo izmed vseh strokovnih delavcev do evalvacije najmanj pozitivno stališče.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Franc Gosak, Osnovna šola Franca Lešnika Vuka

Orehova vas, Slovenija. E-pošta: branko.gosak@gmail.com.

Milena Ivanuš Grmek, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: milena.grmek@um.si.

Branka Čagran, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Objavljeno
2016-06-01
Kako citirati
Gosak F., Ivanuš Grmek M., & Čagran B. (2016). Evalvacija in samoevalvacija v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 89-102. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/352
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

<< < 1 2