Structural Differences in the Self-determination of Upper Secondary Students with and without Disabilities in Vocational Education
Povzetek
Strukturalne razlike v samoodločanju dijakov s posebnimi potrebami in brez posebnih potreb v srednjem strokovnem in poklicnem izobraževanju. Namen raziskave je analizirati razlike v samoodločanju med dijaki s posebnimi potrebami in dijaki brez posebnih potreb ter razlike v samoodločanju obeh skupin dijakov glede na šolski uspeh in spol. Dijaki so bili izenačeni z metodo parov glede na starost, spol in izobraževalni program (n = 122 oz. 61 parov). Rezultati kažejo, da imajo dijaki s posebnimi potrebami nižjo raven samoodločanja kot njihovi vrstniki brez posebnih potreb. Analiza razlik glede na spol je pokazala, da imajo dekleta s posebnimi potrebami najnižjo raven samoodločanja. Analiza razlik glede na šolski uspeh pa kaže, da imajo dijaki z višjim šolskim uspehom ne glede na posebne potrebe višjo raven samoodločanja kot dijaki z nižjim šolskim uspehom. Rezultati raziskave osvetlijo pomembna področja za intervencijo, zlasti pri skupini dijakov s posebnimi potrebami.
Prenosi
Copyright (c) 2016 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.