Opinion of Croatian Teacher Education Students Regarding the Quality of the Visual Arts Teaching Didactics Course

  • Marijana Županić Benić Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta, Oddelek za izobraževanje učiteljev Zagreb
Ključne besede: kakovost predmeta, zadovoljstvo študentov, mnenje študentov, specialna didaktika, didaktika poučevanja likovne umetnosti

Povzetek

Mnenje študentov pedagoških fakultet o kakovosti predmeta didaktika likovne umetnosti. Namen raziskave je bil oceniti zadovoljstvo študentov s predmetom metodika likovne umetnosti, ki ga poučujemo na hrvaških pedagoških fakultetah, in opredeliti področja, pomembna za izboljšanje. Kvalitativne odgovore (odprtega tipa) študentov smo pregledali in vsakega uvrstili v eno od naslednjih kategorij: izvedba poučevanja, študentove pedagoške izkušnje, vrednotenje in ocenjevanje, organizacija predmeta, dostopnost učnih gradiv in sredstev ter študentove kompetence poučevanja. Rezultati kažejo, da so študenti najbolj zadovoljni z izvedbo poučevanja, najmanj pa z organizacijo predmeta. Največ predlogov za izboljšanje imajo prav glede organizacije predmeta.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Marijana Županić Benić, Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta, Oddelek za izobraževanje učiteljev Zagreb

Zagreb, Hrvaška. E-pošta: marijana.zbenic@ufzg.hr.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Županić Benić M. (2017). Opinion of Croatian Teacher Education Students Regarding the Quality of the Visual Arts Teaching Didactics Course. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 313-326. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/327
Rubrike
Znanstveni članki