Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli

  • Tomaž Zupančič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Oddelek za predšolsko vzgojo
  • Andrej Velikonja Osnovna šola Sladki Vrh
Ključne besede: sodobna umetnost, Beneški bienale, pouk umetnosti, likovna umetnost, osnovna šola

Povzetek

V prispevku je predstavljena empirična raziskava uvajanja sodobne umetnosti v pedagoško prakso. Poudarjen je pomen sodobne umetnosti ter podani kronološki pregled Beneškega bienala zadnjih
petnajstih let in didaktične smernice za uvajanje sodobne umetnosti v pouk. V empiričnem delu je predstavljena kvalitativna raziskava, izvedena v šolskem letu 2015/16 na vzorcu 117 učencev zadnjega triletja osnovne šole. Na podlagi izbranih del so bili razdelani trije tematski sklopi. Ugotovili smo, da je bil odziv učencev večstransko pozitiven. Poudarili smo razlike med odzivi učencev glede na starost. Na podlagi rezultatov raziskave smo z upoštevanjem sodobnih likovnih praks izoblikovali smernice za izvajanje pouka likovne umetnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Tomaž Zupančič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta, Oddelek za predšolsko vzgojo

Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.zupancic@um.si.

Andrej Velikonja, Osnovna šola Sladki Vrh

Sladki Vrh, Slovenija. E-pošta: andrej.velikonja@guest.arnes.si.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Zupančič T., & Velikonja A. (2017). Beneški bienale sodobne umetnosti in pouk likovne umetnosti v osnovni šoli . Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 289-312. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/326
Rubrike
Znanstveni članki