Teaching Visual Arts

from the Innocent Eye to Immersiveness and Vice Versa

  • Marijan Richter Univerza v Zadru, Oddelek za izobraževanje učiteljev
Ključne besede: nedolžno oko, potopitev, likovnost, otrokov likovni izraz, motivacija za ustvarjanje likovnih del

Povzetek

Poučevanje likovne umetnosti – od nedolžnega očesa do potopitve in obratno. Sredi 19. stoletja je John Ruskin, apologet poetike nedolžnega očesa, zagovarjal prelom z akademskim realizmom. Stoletje kasneje sta Gombrich in Goodman kritizirala Ruskinov romantični subjektivizem s pozicije visokega modernizma. Posledično se je okrepil »razsvetljenski« pristop v poučevanju likovne umetnosti. V zadnjem času si nekateri didaktični specialisti za namen uvajanja sodobne umetnosti v učni načrt namesto jezika likovne umetnosti prizadevajo uveljaviti izraz potopitev.

Prispevek proučuje razmerje med »mitom o nedolžnem očesu« ter aktualno »potopitvijo« v okviru vzgojno-izobraževalnih ciljev in metod v sodobnem poučevanju. 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Marijan Richter, Univerza v Zadru, Oddelek za izobraževanje učiteljev

Gospić, Hrvaška. E-pošta: mrichter@unizd.hr.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Richter M. (2017). Teaching Visual Arts. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 251-260. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/323
Rubrike
Znanstveni članki