Teaching Visual Arts
from the Innocent Eye to Immersiveness and Vice Versa
Povzetek
Poučevanje likovne umetnosti – od nedolžnega očesa do potopitve in obratno. Sredi 19. stoletja je John Ruskin, apologet poetike nedolžnega očesa, zagovarjal prelom z akademskim realizmom. Stoletje kasneje sta Gombrich in Goodman kritizirala Ruskinov romantični subjektivizem s pozicije visokega modernizma. Posledično se je okrepil »razsvetljenski« pristop v poučevanju likovne umetnosti. V zadnjem času si nekateri didaktični specialisti za namen uvajanja sodobne umetnosti v učni načrt namesto jezika likovne umetnosti prizadevajo uveljaviti izraz potopitev.
Prispevek proučuje razmerje med »mitom o nedolžnem očesu« ter aktualno »potopitvijo« v okviru vzgojno-izobraževalnih ciljev in metod v sodobnem poučevanju.
Prenosi
Copyright (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.