The Influence of Non-Formal Artistic and Creative Activities in Multicultural Educational Contexts

  • Fernando Pérez-Martin Univerza v Granadi, Fakulteta za pedagoške znanosti
Ključne besede: neformalna umetnost, glasbena vzgoja, študija primera, ustvarjalne dejavnosti, vzgojno-izobraževalna okolja

Povzetek

Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. Vplivi neformalnih umetniških in ustvarjalnih dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. Naše šole iz leta v leto postajo vse bolj večkulturne. Nič nenavadno ni več, če imamo v razredu učence iz več kot ducata narodnosti z različnimi porekli, prepričanji in načini videnja sveta. Ta članek je povabilo k razmisleku o vlogi, ki jo imajo lahko neformalne umetniške in ustvarjalne dejavnosti v večkulturnih vzgojno-izobraževalnih okoljih. V ta namen predstavljamo izvleček iz študije primera izvedene v eni najbolj večkulturnih šol v Kanadi, ki kot primer prikazuje nekatere od tam razvitih dejavnosti in analizira pozitivne vplive le-teh v njihovi vzgojno-izobraževalni skupnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Fernando Pérez-Martin, Univerza v Granadi, Fakulteta za pedagoške znanosti

Granada, Španija. E-pošta: fernandoperez@ugr.es.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Pérez-Martin F. (2017). The Influence of Non-Formal Artistic and Creative Activities in Multicultural Educational Contexts. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 221-234. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/318
Rubrike
Znanstveni članki