Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja

  • Martina Kač Nemanič Univerza na Primorskem, Fakulteta za dizajn
Ključne besede: grafično oblikovanje, srednja šola, sklop didaktičnih odločitev, likovna apreciacija, razvoj

Povzetek

Sodobno izobraževanje omogoča razvijanje ustvarjalnega izražanja dijakov, vloga in pomen inovativnih didaktičnih pristopov na razvoj apreciacije kot enakovrednega sestavnega dela umetniških dejavnosti pa pri pouku grafičnega oblikovanja v srednji šoli nista raziskana. V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal vpliv inovativnega didaktičnega pristopa z vidika razvoja likovnoapreciativnih zmožnosti. Razlike smo spremljali med dijaki 3. letnikov (starost 17–18 let) v slovenskih srednjih šolah. Ugotovili smo statistično pomembne razlike na ravni likovnoapreciativnega razvoja s prednostjo eksperimentalne skupine. Pozitiven učinek inovativnega pristopa na razvoj apreciacije kaže, da je mogoče tudi z manjšimi metodičnimi spremembami bistveno izboljšati razvoj apreciacije pri srednješolcih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Martina Kač Nemanič, Univerza na Primorskem, Fakulteta za dizajn

Koper, Slovenija. E-pošta: martina.kac.nemanic@gmail.com.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Kač Nemanič M. (2017). Spremljanje razvoja likovne apreciacije pri pouku grafičnega oblikovanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 205-219. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/317
Rubrike
Znanstveni članki