Connection Between the Originality Level of Pupils' Visual Expression in Visual Arts Lessons and Their Level of Tolerance for Diversity.

  • Miroslav Huzjak Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta
  • Martina Krajnc Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: didaktika likovne umetnosti, strpnost, izvirnost, stereotip, otroško risanje

Povzetek

Povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do raznolikosti. Cilj raziskave je bil proučiti povezanost med ravnijo izvirnosti likovnega izraza učencev pri pouku likovne umetnosti in ravnijo njihove strpnosti do razlik. Udeleženci so bili učenci prvega, drugega in tretjegarazreda osnovne šole, skupaj 110 učencev. Potrjeno je, da je med učenci, ki so imeli uvod v učno uro z uporabo na poučevanju likovnega problema zasnovanega didaktičnega modela, in tistimi, ki ga niso imeli, statistično pomembna razlika. Rezultat učenja in umestitve umetnostnega izrazja, analize motivov in razlage, pa tudi prikaza likovnih tehnik je bil višja raven ustvarjalnosti v likovni izvedbi in višja raven strpnosti. Ugotavljamo, da se z ustrezno izbiro didaktičnega modela pri poučevanju likovne umetnosti močno izboljša širok nabor stališč in prepričanj učencev.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Miroslav Huzjak, Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta

Zagreb, Hrvaška. E-pošta: miroslav.huzjak@ufzg.hr.

Martina Krajnc, Univerza v Zagrebu, Pedagoška fakulteta

Zagreb, Hrvaška. E-pošta: martina.krajnc@gmail.com.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Huzjak M., & Krajnc M. (2017). Connection Between the Originality Level of Pupils’ Visual Expression in Visual Arts Lessons and Their Level of Tolerance for Diversity . Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 191-204. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/316
Rubrike
Znanstveni članki