Locating Leadership of Art in UK Primary Schools
Povzetek
Lociranje vodenja umetniške dejavnosti v osnovnih šolah v Združenem kraljestvu. Z uporabo nekaterih gradiv, ki so bila zbrana kot del doktorske študije v šoli delujočih vodij umetniških dejavnosti v Združenem kraljestvu, predstavlja članek najnovejše in porajajoče se modele vodenja v umetniških dejavnostih. Podatki napovedujejo verjetne lastnosti oseb na vodilnih položajih in učinke na dejavnosti, s katerimi se ti posamezniki ukvarjajo. Kot študija primerov več kot dvestotih vodij umetniških dejavnosti, so izzivi jasno predstavljeni. Bolj poglobljeno so proučeni skozi pogovore in razprave o odnosih do umetnin in njihove uporabe pri učencih v razredu, pa tudi z analizo zapisov na papir, ki jih vodje pripravljajo. Prispevek se zaključuje s svežo analizo tipov vodij umetniških dejavnosti, ki smo jih srečali, in predstavljenih priložnosti za tiste, ki bi jih zanimalo ta predmet razvijati dalje – za vlado, izobraževalce učiteljev in vodje same.
Prenosi
Copyright (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.