Locating Leadership of Art in UK Primary Schools

  • Peter Gregory Univerza Canterbury Christ Church, Šola za izobraževanje učiteljev in razvoj
Ključne besede: osnovna šola, vodja umetniške dejavnosti, likovna umetnost, emancipacija, Združeno kraljestvo

Povzetek

Lociranje vodenja umetniške dejavnosti v osnovnih šolah v Združenem kraljestvu. Z uporabo nekaterih gradiv, ki so bila zbrana kot del doktorske študije v šoli delujočih vodij umetniških dejavnosti v Združenem kraljestvu, predstavlja članek najnovejše in porajajoče se modele vodenja v umetniških dejavnostih. Podatki napovedujejo verjetne lastnosti oseb na vodilnih položajih in učinke na dejavnosti, s katerimi se ti posamezniki ukvarjajo. Kot študija primerov več kot dvestotih vodij umetniških dejavnosti, so izzivi jasno predstavljeni. Bolj poglobljeno so proučeni skozi pogovore in razprave o odnosih do umetnin in njihove uporabe pri učencih v razredu, pa tudi z analizo zapisov na papir, ki jih vodje pripravljajo. Prispevek se zaključuje s svežo analizo tipov vodij umetniških dejavnosti, ki smo jih srečali, in predstavljenih priložnosti za tiste, ki bi jih zanimalo ta predmet razvijati dalje – za vlado, izobraževalce učiteljev in vodje same.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Peter Gregory, Univerza Canterbury Christ Church, Šola za izobraževanje učiteljev in razvoj

Canterbury, Združeno kraljestvo. E-pošta: peter.gregory@canterbury.ac.uk.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Gregory P. (2017). Locating Leadership of Art in UK Primary Schools . Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 181-190. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/315
Rubrike
Znanstveni članki