Supporting Learning Skills in Visual Art Classes

the Benefits of Teacher Awareness

  • Helen Arov Estonska akademija umetnosti, Oddelek za umetnostno izobraževanje Estonske akademije umetnosti
  • Anna-Liisa Jõgi Univerza v Talinu, Fakulteta za naravoslovje in zdravje
Ključne besede: učne spretnosti, učna motivacija, načini poučevanja, srednja šola, likovna vzgoja

Povzetek

Razvoj učnih spretnosti pri pouku likovne umetnosti: prednosti ozaveščenosti učiteljev. V raziskavi proučujemo razvoj učnih spretnosti učencev in zavedanje okvirjev učnih spretnosti pri učiteljih likovne umetnosti na srednji šoli. Ukvarjamo se tudi z odnosom med učnimi praksami, ki jih uporabljajo učitelji pri razvoju učnih sposobnosti, ter z učno motivacijo dijakov pri urah likovne umetnosti. V raziskavi sta bili uporabljeni kvalitativna in kvantitativna metodologija. Spremljanje pouka likovne umetnosti in intervjuji so bili izvedeni na vzorcu desetih učiteljev likovne umetnosti na estonskih srednjih šolah, vprašalnik o učni motivaciji, interesih in ciljih likovne umetnosti pa je izpolnilo 148 dijakov iz opazovanih razredov. Raziskava poudarja pomen učiteljevega zavedanja vrednosti učnih spretnosti ob specifičnih predmetnih znanjih, s čimer se izboljšujeta dijakova avtonomna motivacija in fleksibilno, prilagodljivo določanje ciljev pouka. 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Helen Arov, Estonska akademija umetnosti, Oddelek za umetnostno izobraževanje Estonske akademije umetnosti

Talin, Estonija. E-pošta: helen.arov@artun.ee.

Anna-Liisa Jõgi, Univerza v Talinu, Fakulteta za naravoslovje in zdravje

Talin, Estonija. E-pošta: aljogi@tlu.ee.

Objavljeno
2017-09-01
Kako citirati
Arov H., & Jõgi A.-L. (2017). Supporting Learning Skills in Visual Art Classes. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(2/3), 145-162. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/313
Rubrike
Znanstveni članki