Sodelovanje učiteljev pri razreševanju problemov na delovnem mestu

  • Mateja Pšunder Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
Ključne besede: osnovna šola, učitelj, sodelovanje, razreševanje problemov

Povzetek

odelovanje je mogoče obravnavati kot pomemben dejavnik profesionalnega razvoja učiteljev in kot temeljni pogoj za nenehen razvoj šole. V teoretičnem delu prispevka razpravljamo o pomenu sodelovanja učiteljev z drugimi učitelji in strokovnimi delavci. Poudarjamo, da je sodelovanje za učitelje pomembno zlasti takrat, ko naletijo na probleme oziroma se znajdejo v stiski. Cilj empiričnega dela prispevka je bil raziskati, s kakšnimi problemi se učitelji soočajo pri svojem delu in kako jih rešujejo. Raziskava je pokazala, da se učitelji najpogosteje soočajo s problemi s posameznimi učenci in z disciplinskimi problemi. Probleme najpogosteje rešujejo s sodelovanjem drugih oseb. Dobra polovica učiteljev ima več oseb, na katere se lahko obrnejo za podporo in pomoč pri reševanju problemov. Raziskava je tudi pokazala, da si učitelji želijo pogosteje sodelovati: z učitelji na šoli, ki poučujejo iste predmete, z učitelji, ki poučujejo učenca, s šolsko svetovalno službo, z učiteljskim zborom, s šolskim kolektivom in starši.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2012-04-15
Kako citirati
Mateja Pšunder M. (2012). Sodelovanje učiteljev pri razreševanju problemov na delovnem mestu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(1), 37-51. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/312
Rubrike
Znanstveni članki