Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli

  • Marija Javornik Krečič Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Valentina Lebar OŠ Franceta Prešerna v Črenšovcih

Povzetek

Današnja družba predstavlja areno najrazličnejših kultur, katerih značilnosti se med seboj prepletajo. Predmet razprave v pričujočem prispevku je interkulturno svetovanje. V prvem delu prispevka je predstavljen pomen inturkulturnega svetovanja kot vir pomoči učitelju pri soočanju z interkulturnostjo. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati empirične raziskave, izvedene junija 2009, s katero smo ugotavljali, kako osnovnošolski učitelji ocenjujejo pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-10-15
Kako citirati
Javornik Krečič M., & Lebar V. (2010). Pomembnost interkulturnih svetovalnih kompetenc po mnenju učiteljev v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(2/3), 79-94. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/276
Rubrike
Znanstveni članki