Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu
Povzetek
Osnovni namen raziskave je bil, postaviti naravoslovni poskus kot izhodišče, ki pomaga otroku lastno zamisel potrditi in nadgraditi ali jo spremeniti in razumeti. Otroci so pred in med poskusi ter po njih iskali možne odgovore na zastavljena vprašanja, razmišljali in se ukvarjali z rešitvijo problema. Tako smo pridobili njihove prvotne zamisli, ki so se z izvajanjem poskusa potrdile ali pa so jih otroci morali spremeniti zaradi ugotovitev, ki jih je dal poskus. Z lastno aktivnostjo so zmogli naivno razlago spremeniti in jo tudi razumeti.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-03-15
Kako citirati
Petek D. (2010). Spoznavanje nekaterih pojmov (procesov) preko naravoslovnih poskusov v vrtcu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 75-88. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/269
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2010 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.