Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka

  • Monika Obran
  • Milena Ivanuš Grmek

Povzetek

V članku je predstavljeno, kako učitelji gledajo na znanje, ki ga že imajo, in na nadaljnje izobraževanje, nadaljnjo skrb za profesionalni razvoj. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj je profesionalni razvoj učitelja, kdaj se začne, kateri modeli profesionalnega razvoja so raziskani. Zapisano je tudi, zakaj naj bi učitelj skrbel za svoj profesionalni razvoj, ki posledično vpliva tudi na osebnostni razvoj posameznika. Namen empiričnega dela je bil, ugotoviti, kakšna stališča imajo učitelji razred nega pouka o že pridobljenem znanju in izkušnjah, v kolikšni meri se učitelji zavedajo pomena vseživljenjskega učenja ter kako in če skrbijo za profesionalni razvoj. Raziskava je tekla v smeri, ali obstajajo razlike med končano izobrazbo in delovno dobo učiteljev razred nega pouka. Za ugotavljanje tega je bila uporabljena metoda zbiranja podatkov z anketnimi vprašalniki, ki so obsegali 15 trditev v obliki petstopenjske lestvice. Uporabljena je bila deskriptivna in kavzalno neeksperimentalna metoda pedagoškega raziskovanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-03-15
Kako citirati
Obran M., & Ivanuš Grmek M. (2010). Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 19-32. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/264
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)