Likovnooblikovni razvoj učencev v osnovni šoli

  • Matjaž Duh
  • Renata Korošec

Povzetek

Predstavljena raziskava obravnava stopnjo razvitosti likovnooblikovnega razvoja pri učencih v osnovni šoli. Vzorec predstavljajo učenci, stari med 11 in 12 let. Spremljanje likovnooblikovnega razvoja je potekalo na osnovi specifičnih kriterijev, s pomočjo katerih so bila otroška likovna dela, ki so nastala v testnih pogojih, komisijsko ocenjena. Analiza rezultatov skupnega nivoja likovnooblikovnega razvoja je pokazala, da so sposobnosti, ki smo jih spremljali s pomočjo posameznih kriterijev, med spoloma podobno porazdeljene. Med spremljanjem šestih posameznih kriterijev likovnooblikovnega razvoja so rezultati raziskave v petih primerih pokazali, da med spoloma ne obstajajo statistično značilne razlike, medtem ko je omenjena razlika prisotna le pri enem kriteriju. Pri analizi dosežkov pri posameznih kriterijih smo ugotovili tudi, da so rezultati likovnooblikovnega razvoja porazdeljeni podobno kot ostale sposobnosti v heterogenih skupinah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-08-20
Kako citirati
Duh M., & Korošec R. (2009). Likovnooblikovni razvoj učencev v osnovni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(2/3), 33-41. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/241
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>