Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja

  • Maja Korban Črnjavič
  • Vlasta Hus

Povzetek

V skladu s konstruktivizmom je izkustveno učenje pomemben del poučevanja, saj prinaša mnoge pozitivne učinke. Ne samo da se pri učencih povečujejo intelektualne sposobnosti, večata se tudi notranja motivacija ter želja po učenju in odkrivanju novega. Tako dosežemo večjo zapolnitev naučene snovi, globlje razumevanje obravnavane snovi, razvoj sodelovalnih veščin, povezovanje teorije s prakso. S prenovo osnovne šole je izkustveno učenje postalo temeljno izhodišče tudi pri pouku predmeta spoznavanje okolja. Z empirično raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšno stališče imajo učitelji do izkustvenega učenja in poučevanja. Ugotovili smo, da ima večina učiteljev pozitivno stališče do izkustvenega učenja in poučevanja, vendar pa opozarjajo na nekatere pomanjkljivosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-04-14
Kako citirati
Korban Črnjavič M., & Hus V. (2009). Stališče učiteljev do izkustvenega učenja in poučevanja predmeta spoznavanje okolja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 73-81. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/235
Rubrike
Znanstveni članki