Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji

Ključne besede: sodobni mediji, konstruktivistična teorija, likovna vzgoja

Povzetek

V uvodnem delu je predstavljena terminološka opredelitev medijev v splošnem pomenu in pri likovni vzgoji ter kako le-ti vplivajo na pouk likovne vzgoje. Nadalje obravnavamo sodobne medije pri likovni vzgoji, njihov izbor, primernost določenega medija glede na podajanje določene likovne naloge. V osrednjem delu predstavljamo konstruktivistično teorijo učenja, njene lastnosti in jih apliciramo na poučevanje likovne vzgoje, kjer vidimo povezave in podobnosti. V nadaljevanju postavimo tezo o primernosti po konstruktivistični teoriji zasnovanega pouka likovne vzgoje z uporabo sodobnih medijev in multimedije.

COBISS-ID: 16225288

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Jerneja Herzog, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: jerneja.herzog@um.si.

Objavljeno
2008-09-01
Kako citirati
Herzog J. (2008). Sodobni mediji v luči pouka likovne vzgoje, ki temelji na konstruktivistični teoriji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 77-85. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/197
Rubrike
Znanstveni članki