Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole
Ključne besede:
branje, bralno razumevanje, bralne strategije, osnovne šole, vzgoja in izobraževanje
Povzetek
Družba nam vsak dan ponuja nove informacije, iz katerih moramo znati izluščiti bistvo in se odločiti, kaj od novega je za nas pomembno in česa ne potrebujemo. Od bralca se zahteva, da obvlada branje raznovrstnega gradiva in da zna nove informacije uspešno uporabiti. Za to pa potrebuje uspešno strategijo branja oziroma tisto strategijo, ki mu bo v dani bralni situaciji v največjo pomoč. Namen je bil ugotoviti uspešnost metode recipročnega poučevanja, ki je bila preizkušena v 5. razredu osnovne šole.
COBISS-ID: 239555072
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2008-09-01
Kako citirati
Ropič M., Ravnjak A., & Kordigel Aberšek M. (2008). Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 55-63. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/195
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2008 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.