Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji

  • Matjaž Duh Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Batič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: likovna vzgoja, prostorsko oblikovanje, likovni pedagogi, predmetno specifične kompetence

Povzetek

Članek obravnava usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji. Trenutne izobra`evalne vsebine dodiplomskega študijskega programa likovne pedagogike diplomantom ne nudijo osnovnih predmetnospecifičnih kompetenc za vsa likovna področja. Pregled dosedanjih likovnopedago{kih {tudijskih programov na Pedago{ki fakulteti v Mariboru poka`že, da se bodoči likovni pedagogi v času {tudija ne seznanijo z vsebinami prostorskega oblikovanja. Cilj naše raziskave, ki je zajela 73 likovnih pedagogov, je bil ugotoviti stališča likovnih pedagogov do omejenega likovnega področja ter katere naloge prostorskega oblikovanja načrtujejo. Dobljeni rezultati ka`ejo na to, da je trenutno stanje v osnovnih šolah zelo zaskrbljujoče.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Matjaž Duh, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: matjaz.duh@um.si.

Janja Batič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.batic@um.si.

Objavljeno
2008-09-01
Kako citirati
Duh M., & Batič J. (2008). Usposobljenost likovnih pedagogov za poučevanje prostorskega oblikovanja pri likovni vzgoji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 25-32. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/191
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>