„Gender-Aspekte Revisited“ – Schulbuecher fuer den Fremdsprachenunterricht Neu Lesen
Ključne besede:
deklice/dečki, ženske/moški kot igralci, modeli vlog, enaka obravnava
Povzetek
„Nov razmislek o vidiku spola“ – Vnovično branje učbenikov za poučevanje tujih jezikov. V članku bomo besedila in ilustracije v učbenikih iz regionalno oddaljenih držav analizirali z vidika eksplicitnih ali implicitnih izjav o odnosih med spoli, ki jih najdemo v njih. Rezultati se izkažejo za enako različne, kot so države, v katerih so besedila nastala. Besedilo je namenjeno učiteljem pripravnikom, učiteljem in učencem, pri katerih je treba vzbuditi potencial za kritiko glede modelov vlog – kot so predstavljeni v učbenikih.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2019-11-30
Kako citirati
Seebauer R. (2019). „Gender-Aspekte Revisited“ – Schulbuecher fuer den Fremdsprachenunterricht Neu Lesen. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 313-323. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.313-323.2019
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2019 Renate Seebauer
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.