Teacher's Competences for Using Visual Response Methods in the Literary Education Communication Model
Povzetek
Učiteljeve kompetence za uporabo Metode vizualnega odziva v komunikacijskem modelu književne vzgoje. V članku predstavimo metodo vizualnega odziva (MVO) na literarno besedilo na primeru pravljice tujega civilizacijskega kroga z naslovom Zgodba o kajmanu. V kontekstu opravljanja recepcijske vloge učencev 5. razreda osnovne šole je naš cilj proučiti učiteljevo kompetenco za razvijanje učenčeve zmožnosti zaznavanja, razumevanja in vrednotenja literarnih besedil ter na podlagi tega z omenjeno metodo presoditi o upravičenosti vključevanja vsebine v kurikulum univerzitetnega izobraževanja učiteljev. Zastavljeni problem smo opazovali v okviru medpredmetne povezave književnosti in likovne umetnosti, saj je mogoče le na ta način doseči optimalno izrabo estetsko oblikovanih govoric kot didaktične poti (metode) za eksternalizacijo učenčevega dialoga z literarnim besedilom in tako preveriti, do katere mere so učitelji usposobljeni za uporabo omenjene metode (MVO) v komunikacijskem modelu književne vzgoje.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Kristina Šrot

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.