Teacher's Competences for Using Visual Response Methods in the Literary Education Communication Model

  • Kristina Šrot Univerza v Mariboru, Univerzitetna knjižnica Maribor
Ključne besede: kompetence učiteljev razrednega pouka, recepcija mladinskega literarnega besedila, psihonaratologija, poustvarjalna književno-didaktična metoda vizualnega odziva, karakterizacija, etična sodba, modalnost

Povzetek

Učiteljeve kompetence za uporabo Metode vizualnega odziva v komunikacijskem modelu književne vzgoje. V članku predstavimo metodo vizualnega odziva (MVO) na literarno besedilo na primeru pravljice tujega civilizacijskega kroga z naslovom Zgodba o kajmanu. V kontekstu  opravljanja recepcijske vloge učencev 5. razreda osnovne šole je naš cilj proučiti učiteljevo kompetenco za razvijanje učenčeve zmožnosti zaznavanja, razumevanja in vrednotenja literarnih besedil ter na podlagi tega z omenjeno metodo presoditi o upravičenosti vključevanja vsebine v kurikulum univerzitetnega izobraževanja učiteljev. Zastavljeni problem smo opazovali v okviru medpredmetne povezave književnosti in likovne umetnosti, saj je mogoče le na ta način doseči optimalno izrabo estetsko oblikovanih govoric kot didaktične poti (metode) za eksternalizacijo učenčevega dialoga z literarnim besedilom in tako preveriti, do katere mere so učitelji usposobljeni za uporabo omenjene metode (MVO) v komunikacijskem modelu književne vzgoje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Kristina Šrot, Univerza v Mariboru, Univerzitetna knjižnica Maribor

Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.srot@um.si.

Objavljeno
2019-11-30
Kako citirati
Šrot K. (2019). Teacher’s Competences for Using Visual Response Methods in the Literary Education Communication Model. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 291-312. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.291-312.2019
Rubrike
Znanstveni članki