Primary Education Reform in Montenegro from the Perspective of Teachers and Parents

  • Veselin Mićanović Univerza Črna gora, Filozofska fakulteta
Ključne besede: Črna gora, reforma, osnovna vzgoja in izobraževanje, učenec, starši, učitelj

Povzetek

Reforma osnovne šole v Črni gori z vidika učiteljev in staršev. Za črnogorski sistem vzgoje in izobraževanja v začetku novega tisočletja so značilna intenzivna reformna prizadevanja. Cilj raziskave je ogledati si ključne vidike tega procesa v osnovnem izobraževanju v Črni gori z vidika njegovih udeležencev – učiteljev in staršev. Kvalitativna raziskava je bila izpeljana z intervjuvanjem fokusnih skupin. Rezultati kažejo, da je bil dosežen precejšen napredek, a pokažejo tudi resne pomanjkljivosti – pomanjkanje institucionalne podpore šolam v procesu tako načrtovanja, usposabljanja učiteljev kot implementacije novega kurikula.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Veselin Mićanović, Univerza Črna gora, Filozofska fakulteta

Nikšić, Črnba gora. E-pošta: veselinm@ucg.ac.me.

Objavljeno
2019-11-28
Kako citirati
Mićanović V. (2019). Primary Education Reform in Montenegro from the Perspective of Teachers and Parents. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 245-265. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.245-265.2019
Rubrike
Znanstveni članki