Students' Ethnic Background as a Factor in Their Involvement in Bullying

  • Andreja Kozmus Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Mateja Pšunder Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Povzetek

Etnično ozadje učencev kot dejavnik vpletenosti v medvrstniško nasilje. Države EU postajajo vse bolj multikulturne, zato so tudi šolski razredi vse bolj etnično raznoliki. Raziskave medvrstniškega nasilja v osnovnih šolah po svetu, v povezavi z etnično pripadnostjo učencev, ne dajejo skladnih rezultatov. Predstavljena empirična študija je raziskala razlike med skupinami, glede na etnično pripadnost in medvrstniško nasilje, med 782 učenci iz 6. in 8. razreda slovenskih osnovnih šol, med katerimi je bilo 140 priseljencev 1. in 2. generacije. Rezultati so pokazali, da so, v primerjavi s slovenskimi dečki, dečki z etničnim ozadjem pogosteje opazovalci medvrstniškega nasilja, šestošolci priseljenci pa se pogosteje znajdejo v vlogi opazovalcev in žrtev medvrstniškega nasilja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Andreja Kozmus, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: andreja.kozmus@um.si.

Mateja Pšunder, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: mateja.psunder@um.si.

Objavljeno
2019-11-28
Kako citirati
Kozmus A., & Pšunder M. (2019). Students’ Ethnic Background as a Factor in Their Involvement in Bullying. Revija Za Elementarno izobraževanje, 12(3), 229-244. https://doi.org/10.18690/rei.12.3.229-244.2019
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)