Students' Ethnic Background as a Factor in Their Involvement in Bullying
Povzetek
Etnično ozadje učencev kot dejavnik vpletenosti v medvrstniško nasilje. Države EU postajajo vse bolj multikulturne, zato so tudi šolski razredi vse bolj etnično raznoliki. Raziskave medvrstniškega nasilja v osnovnih šolah po svetu, v povezavi z etnično pripadnostjo učencev, ne dajejo skladnih rezultatov. Predstavljena empirična študija je raziskala razlike med skupinami, glede na etnično pripadnost in medvrstniško nasilje, med 782 učenci iz 6. in 8. razreda slovenskih osnovnih šol, med katerimi je bilo 140 priseljencev 1. in 2. generacije. Rezultati so pokazali, da so, v primerjavi s slovenskimi dečki, dečki z etničnim ozadjem pogosteje opazovalci medvrstniškega nasilja, šestošolci priseljenci pa se pogosteje znajdejo v vlogi opazovalcev in žrtev medvrstniškega nasilja.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Andreja Kozmus, Mateja Pšunder
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.