Aerobic Games and Playful exercises in 9-Year-Old Boys

Intensity and Fitness Effects

Avtorji

  • Gunnar E. Mathisen Fakulteta za šport, Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza
  • Rein M. Jensen Visoka šola za uporabne vede, Oslo, Akershus
  • Svein A. Pettersen Fakulteta za šport, Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza

Ključne besede:

telesna kondicija, otroci, vadba, aerobne igre

Povzetek

Aerobne igre in igralna vadba pri devetletnih dečkih: učinki intenzivnosti in telesne kondicije. Predhodne raziskave o vadbi predadolescentov z namenom izboljšanja aerobnih ravni telesne forme so dale nasprotujoče si rezultate. Zadostna intenzivnost vadbe, pogostost in trajanje so odločilni dejavniki pri doseganju tega cilja, vprašanje pa je, ali je zadostno raven intenzivnosti mogoče doseči z uporabo aerobnih iger in igralnih vaj. Pestrost in zabavnost sta pomembna dejavnika motiviranja otrok za udeležbo v telesni vadbi in v športu. Cilj raziskave je bil torej proučiti učinek visoko intenzivnih vaj pri predadolescentnih dečkih z uporabo programov, ki jih sestavljajo zabavne dejavnosti in aerobne igre. Ugotovitve kažejo, da so udeleženci dosegli ravni intenzivnosti nad 80 % Sumax povprečju v 60 % celotnega časa vadbe, rezultat česar je bila pomembno izboljšana aerobna kondicija.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Gunnar E. Mathisen, Fakulteta za šport, Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza

    Tromsø, Norveška. E-pošta: gunnar.mathisen@uit.no.

  • Rein M. Jensen, Visoka šola za uporabne vede, Oslo, Akershus

    Oslo, Norveška. E-pošta: rein.jensen@hioa.no.

  • Svein A. Pettersen, Fakulteta za šport, Univerza Tromsø - Norveška arktična univerza

    Tromsø, Norveška. E-pošta: svein.arne.pettersen@uit.no.

Objavljeno

01.04.2016

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Mathisen, G. E., Jensen, R. M., & Pettersen, S. A. (2016). Aerobic Games and Playful exercises in 9-Year-Old Boys: Intensity and Fitness Effects. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(1/2), 57-64. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/374