Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo

evalvacija novega modela nastopov pri didaktiki družboslovja

Avtorji

  • Maja Umek Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
  • Marjeta Raztresen Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

inkluzivni pouk, inkluzija, didaktika družboslovja, učenci s posebnimi potrebami, nastopi, hospitacije

Povzetek

Inkluzivni pouk poudarja optimalen razvoj potencialov vseh učencev. Izhodišče pouka je vsak posamezen učenec z vsemi svojimi razvojnimi, socialnimi, kulturnimi in drugimi posebnostmi. Načrtovanje in vodenje pouka, osredinjenega na učenca, je študentom razrednega pouka v preteklih letih pri nastopih družboslovja predstavljalo eno glavnih zahtev in tudi težav. Ugotovili smo, da je eden od razlogov teh težav tudi v klasični naravnanosti in organizaciji hospitacij in nastopov, zato smo zasnovali nov model nastopov in ga v študijskem letu 2010/11 prvič izvedli. V prispevku predstavljamo evalvacijo tega novega modela nastopov pri didaktiki družboslovja z vidika osredinjenosti pouka na učence. Ugotavljali smo: stališča študentov o inkluziji, načine prilagajanja pouka učencem s posebnimi potrebami ter mnenje študentov in učiteljev o novem modelu nastopov.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Maja Umek, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: maja.umek@pef.uni-lj.si.

  • Marjeta Raztresen, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

    Ljubljana, Slovenija. E-pošta: marjeta.raztresen@pef.uni-lj.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2011

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Umek, M., & Raztresen, M. (2011). Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo: evalvacija novega modela nastopov pri didaktiki družboslovja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(3), 87-105. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/297