Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole

Avtorji

  • Marija Ropič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Anja Ravnjak
  • Metka Kordigel Aberšek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Ključne besede:

branje, bralno razumevanje, bralne strategije, osnovne šole, vzgoja in izobraževanje

Povzetek

Družba nam vsak dan ponuja nove informacije, iz katerih moramo znati izluščiti bistvo in se odločiti, kaj od novega je za nas pomembno in česa ne potrebujemo. Od bralca se zahteva, da obvlada branje raznovrstnega gradiva in da zna nove informacije uspešno uporabiti. Za to pa potrebuje uspešno strategijo branja oziroma tisto strategijo, ki mu bo v dani bralni situaciji v največjo pomoč. Namen je bil ugotoviti uspešnost metode recipročnega poučevanja, ki je bila preizkušena v 5. razredu osnovne šole.

COBISS-ID: 239555072

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

  • Marija Ropič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: marija.ropic@um.si.

  • Anja Ravnjak

    Maribor, Slovenija.

  • Metka Kordigel Aberšek, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

    Maribor, Slovenija. E-pošta: metka.kordigel@um.si.

Prenosi

Objavljeno

01.09.2008

Številka

Rubrika

Znanstveni članki

Kako citirati

Ropič, M., Ravnjak, A., & Kordigel Aberšek, M. (2008). Učinkovitost metode recipročnega poučevanja v 5. razredu osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 55-63. https://journals.um.si/index.php/education/article/view/195