Kakšne vrste personalizacije se uporabljajo v aplikacijah za nosečnost: pregled literature

Ključne besede: nosečnost, digitalno zdravje, zdravje žensk, mZdravje, pametni telefon

Povzetek

Digitalne aplikacije so kot sodobna, masovno uporabljana orodja, popularni vir informacij tudi za nosečnice.  Pri tem je personalizacija ključna prodajna kategorija za to vrst aplikacij. Aplikacije za nosečnost so najbolj priljubljena vrsta digitalnih aplikacij za zdravje (n = 2900). Podroben opis raznolikosti in načina uporabe personaliziranih digitalnih orodij v široko uporabljanih aplikacijah za nosečnost. Pregled obsega je bil izveden z uporabo baz podatkov OvidSP z uporabo MEDLINE, EMBASE, PsychINFO za identifikacijo ustreznih člankov do avgusta 2017. Vključenih je bilo šest študij. Po definiciji personalizacije Blom (2000) so bile opisane vse bistvene dimenzije personalizacije. Personalizacija v digitalnih aplikacijah za nosečnost je v veliki meri odvisna od namena aplikacije za nosečnost. V literaturi ni aplikacije za nosečnost, ki bi vključevala vse razsežnosti in vidike personalizacije, opisane v tem pregledu. Prihodnje raziskave bi se morale osredotočiti na prilagajanje aplikacij, da bi dosegle uporabo pri ženskah iz različnih geografskih, socialnih, in kulturnih okolij.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

NUŠA FARIČ, University of Edinburgh, Informatics Forum, 10 Chrichton St, Edinburgh, EH8 9AB

NUŠA FARIČ

University of Edinburgh, Informatics Forum, 10 Chrichton St, Edinburgh, EH8 9AB

E-naslov: nfaric@ed.ac.uk

Objavljeno
2024-12-19
Kako citirati
FARIČ N. (2024). Kakšne vrste personalizacije se uporabljajo v aplikacijah za nosečnost: pregled literature. Anali PAZU HD, 10(1-2), 23-46. https://doi.org/10.18690/analipazuhd.10.1-2.23-46.2024