Delo z besedilom pri CLIL-u kot spodbuda za razvoj bralnih strategij. Študija o pouku zgodovine v tujem jeziku

  • Jolanda Lazar OŠ Šalovci, Šalovci 172, 9204 Šalovci, Slovenija.
Ključne besede: konstruktivizem, bralne strategije, motivacija, predmetno poučevanje v tujem jeziku, tuj jezik

Povzetek

Slabo bralno razumevanje kot posledica nemotiviranosti učencev za branje je pereč problem pedagoške realnosti. Poučevanje jezika po konstruktivističnem pristopu temelji na aktivni rabi jezika v avtentičnih situacijah. Tak pogled na učenje in poučevanje definira drugačne pedagoške pristope. Poučevanje predmetnih vsebin v tujem jeziku – CLIL – je eden izmed alternativnih metodičnih pristopov, ki so tako v Evropi kot tudi drugje po svetu že ustaljena šolska praksa. Raziskave kažejo pozitivni vpliv CLIL-a na bralno razumevanje in razvoj bralnih strategij. Članek ponuja pregled dela po metodi CLIL in predstavlja študijo primera.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Jolanda Lazar, OŠ Šalovci, Šalovci 172, 9204 Šalovci, Slovenija.

Šalovci, Slovenija: jolanda.lazar@guest.arnes.si

Objavljeno
2022-03-15
Kako citirati
Lazar J. (2022). Delo z besedilom pri CLIL-u kot spodbuda za razvoj bralnih strategij. Študija o pouku zgodovine v tujem jeziku. Anali PAZU HD, 1(2), 107-117. https://doi.org/10.18690/analipazuhd.1.2.107-117.2015
Rubrike
Articles