Overview of Communication Activities and a Plan to Improve Public Perception of Food Additives
Povzetek
Pregled aktivnosti ozaveščanja potrošnikov in priprava komunikacijskega načrta o aditivih za živila. Tako evropski kot slovenski potrošniki aditive za živila dojemajo kot nevaren dejavnik tveganja, kljub zakonodajni ureditvi in harmonizaciji le-te na območju EU. Komuniciranje o tveganju aditivov predstavlja izziv, saj vključuje aktivno izmenjavo informacij o nevarnostih, mora pa upoštevati, kako širša javnost dojema tveganja v zvezi z aditivi v živilih. Z namenom ozaveščanja, s ciljem izboljšanja dojemanja in razumevanja uporabe aditivov s strani javnosti, je predstavljen komunikacijski načrt o aditivih za živila. Pripravljen je na podlagi pregleda literature, dosedanjem obveščanju javnosti o tveganjih in na osnovi pregleda aktivnosti ozaveščanja slovenskih potrošnikov v obdobju od januarja 2015 do januarja 2021. Slednji je vključeval vladne in nevladne potrošniške organizacije na nacionalnem in EU nivoju. Pripravljen komunikacijski načrt predstavlja jasne smernice za izvedbo komunikacijske kampanje z namenom ozaveščanja potrošnikov o aditivih za živila. Vključuje opredelitev
ključnih komunikacijskih sporočil, predlaga komunikacijske aktivnosti in orodja za njihovo izvedbo. Predlagani načrt je lahko dobra podlaga za začetek učinkovite kampanje ozaveščanja o aditivih, s ciljem zmanjšanja zaskrbljenosti in izboljšanja znanja povprečnih potrošnikov o uporabi aditivov v živilih.
Prenosi
Copyright (c) 2023 Ana Starman, Elizabeta Mičović, Tomaž Langerholc
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.