Overview of Communication Activities and a Plan to Improve Public Perception of Food Additives

Povzetek

Pregled aktivnosti ozaveščanja potrošnikov in priprava komunikacijskega načrta o aditivih za živila. Tako evropski kot slovenski potrošniki aditive za živila dojemajo kot nevaren dejavnik tveganja, kljub zakonodajni ureditvi in harmonizaciji le-te na območju EU. Komuniciranje o tveganju aditivov predstavlja izziv, saj vključuje aktivno izmenjavo informacij o nevarnostih, mora pa upoštevati, kako širša javnost dojema tveganja v zvezi z aditivi v živilih. Z namenom ozaveščanja, s ciljem izboljšanja dojemanja in razumevanja uporabe aditivov s strani javnosti, je predstavljen komunikacijski načrt o aditivih za živila. Pripravljen je na podlagi pregleda literature, dosedanjem obveščanju javnosti o tveganjih in na osnovi pregleda aktivnosti ozaveščanja slovenskih potrošnikov v obdobju od januarja 2015 do januarja 2021. Slednji je vključeval vladne in nevladne potrošniške organizacije na nacionalnem in EU nivoju. Pripravljen komunikacijski načrt predstavlja jasne smernice za izvedbo komunikacijske kampanje z namenom ozaveščanja potrošnikov o aditivih za živila. Vključuje opredelitev
ključnih komunikacijskih sporočil, predlaga komunikacijske aktivnosti in orodja za njihovo izvedbo. Predlagani načrt je lahko dobra podlaga za začetek učinkovite kampanje ozaveščanja o aditivih, s ciljem zmanjšanja zaskrbljenosti in izboljšanja znanja povprečnih potrošnikov o uporabi aditivov v živilih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Ana Starman, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede

Pivola, Hoče, Slovenija.

Elizabeta Mičović, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede

Pivola, Hoče, Slovenija.

Tomaž Langerholc, Univerza v Mariboru, Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede

Pivola, Hoče, Slovenija.

Objavljeno
2023-11-10
Kako citirati
Starman A., Mičović E., & Langerholc T. (2023). Overview of Communication Activities and a Plan to Improve Public Perception of Food Additives. Agricultura Scientia, 20(2), 21-30. https://doi.org/10.18690/agricsci.20.2.3
Rubrike
Articles