Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Revija za elementarno izobraževanje
Domov
O reviji
O reviji
Uredništvo
Uredniška politika
Politika odprtega dostopa in avtorske pravice
Etika znanstvenega komuniciranja
Navodila za avtorje
Kontakt
Varstvo osebnih podatkov
Najnovejše
Najprej online
Arhiv
Informacije
Za avtorje
Za bralce
Novice
Časopisi
Išči
Išči
Registracija
Prijava
|
English
Slovenščina
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 15 Št. 4 (2022)
Objavljeno:
2022-12-05
Znanstveni članki
Pomen gibalnih/športnih aktivnosti pri obvladovanju vedenjskih težav učenk in učencev v osnovni šoli
Joca Zurc, Giuliana Jelovčan, Vesna Štemberger
409-425
PDF
Pouk športa na daljavo za mlajše učence in učenke med epidemijo covid-19 v Sloveniji
Stojan Puhalj, Boštjan Šimunič, Saša Pišot, Jurij Planinšec
427-445
PDF
Podiplomski certifikat iz izobraževanja (PGCE) – izkušnja študentov z mentorstvom
Andre du Plessis, Bedroen Ismail
447-473
PDF (Angleščina)
Uporaba podporno avtonomnega ali kontrolirajočega motivacijskega stila poučevanja pri specialnih in rehabilitacijskih pedagogih
Tanja Černe
475-492
PDF
Kanonično-korelacijska analiza: učne preference in senzorično specifični dražljaji učne snovi angleščine
Yi-shan Shi, Chih-yung Tsai
493-510
PDF (Angleščina)
Uporaba sodobnih učnih pristopov pri učenju osnov didaktike matematiku v spletnem učnem okolju Mahara
Adrijana Mastnak
511-531
PDF
Značilnosti izjemnega glasbenega talenta – študija primera
Tjaša Drovenik Adamec, Bojan Kovačič
533-553
PDF (Angleščina)
Oddaj nov prispevek
Ključne besede