Ekološka ozaveščenost osnovnošolcev v smislu varčevanja z energijo in ločevanjem odpadkov

  • Simona Hribar Osnovna šola Sladki Vrh
Ključne besede: ekologija, varčevanje z energijo, ločevanje odpadkov

Povzetek

Prispevek prikazuje rezultate raziskave, v kateri smo poskušali ugotoviti, v kolikšni meri učenci tretjega triletja ločujejo odpadke in varčujejo z energijo doma in v šoli glede na okolico, kjer živijo, v mestu ali na vasi, v bloku ali v hiši, ter glede na vključenost oz. nevključenost šole v projekt Ekošola kot način življenja. Rezultati so pokazali, da učenci, ki živijo v mestu, v primerjavi z učenci na vasi v manjši meri ločujejo odpadke in manj skrbijo za varčno porabo energije v šoli. Glede ločevanja odpadkov in varčevanja z energijo pri učencih doma v mestu in pri učencih doma na vasi pa nismo dokazali razlik. V največji meri se ločuje star papir, nekoliko manj organski odpadki. V manjši meri se ločujejo steklo, plastika in alkalni odpadki. Zelo velik odstotek je tistih anketirancev, ki ne ločujejo kovin.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Simona Hribar, Osnovna šola Sladki Vrh

Sladki Vrh, Slovenija.

Objavljeno
2011-04-01
Kako citirati
Hribar S. (2011). Ekološka ozaveščenost osnovnošolcev v smislu varčevanja z energijo in ločevanjem odpadkov. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 189-198. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/501
Rubrike
Znanstveni članki