Znanje in odnos do vode na začetku drugega triletja osnovne šole

  • Martina Rajšp Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: voda, osnovna šola, predmet Naravoslovje in tehnika, znanje, odnos

Povzetek

V prispevku, upoštevajoč analizo znanstvene in strokovne domače ter tuje literature, analiziramo in opredeljujemo vodo in njen pomen. S stališča vode smo natančneje pregledali Nacionalni učni načrt za predmet Naravoslovje in tehnika v četrtem in petem razredu osnovne šole (1998). Izsledki raziskave, v katero smo vključili 154 učencev četrtega in petega razreda, kažejo, da je njihovo znanje o vodi zadovoljivo, da pa imajo starši in šola velik vpliv na oblikovanje njihovega odnosa do te osnovne človekove dobrine.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Martina Rajšp, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.rajsp@um.si.

Objavljeno
2011-04-01
Kako citirati
Rajšp M. (2011). Znanje in odnos do vode na začetku drugega triletja osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 161-174. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/499
Rubrike
Znanstveni članki