„Prepovedane teme” v sodobni umetnostni vzgoji?

  • Tomaž Zupančič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: sodobna likovna umetnost, likovna vzgoja, nasilje,, postmodernizem, likovna didaktika

Povzetek

V prispevku je predstavljena raziskava, ki se ukvarja z vprašanjem, ali so vsa likovna dela sodobne umetnosti primerna za uporabo pri umetnostni vzgoji v šoli ali ne. Osredotoča se na likovna dela, ki tematizirajo nasilje, ubijanje in samopohabljanje. Predstavljene so sodobne likovnopedagoške teorije, ki zadevajo to tematiko. Predstavljena in opisana so izbrana likovna dela, metodologija in rezultati raziskave, izvedene na vzorcu študentov likovne pedagogike. Na podlagi ugotovitev niso podana univerzalna pravila, saj – verjamemo – ta niso mogoča, ampak splošni napotki, kako se v bodoče lotevati te problematike.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tomaž Zupančič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.zupancic@um.si.

Objavljeno
2011-04-01
Kako citirati
Zupančič T. (2011). „Prepovedane teme” v sodobni umetnostni vzgoji?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 47-60. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/492
Rubrike
Znanstveni članki