Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu

  • Tomaž Bratina Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: izobraževanje učiteljev, digitalna varnost, digitalne kompetence, učne vsebine, IKT

Povzetek

Uporaba sodobnih oblik posredovanja učnih vsebin izkorišča možnosti, ki jih ponuja IKT. Komponente IKT, vezane na posredovanje učnih vsebin, uporabljajo računalniška omrežja oziroma splet. Od učiteljev in učencev zato uporaba sodobnih oblik posredovanja učnih vsebin zahteva določeno znanje, ki ni neposredno povezano z učno vsebino. Gre za znanje, povezano z odgovorno in varno uporabo spletnih storitev. Spletne storitve v času študija najpogosteje predstavljajo sistemi za posredovanje in upravljanje z učnimi vsebinami, vendar te niso edine. Varna in odgovorna raba spletnih storitev sodi v okvir digitalnih kompetenc in enako tudi varno obnašanje na spletu. Zmotno je namreč prepričanje, da zgolj poznavanje dela s spletnimi sistemi pomeni tudi njihovo varno uporabo. Varna uporaba spletnih storitev razen digitalne kompetentnosti uporabnika zahteva tudi zavedanje in poznavanje nevarnosti, ki jih delo na spletu prinaša. V članku predstavljamo, kako študenti, bodoči učitelji, poznajo in se zavedajo nevarnosti na spletu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tomaž Bratina, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.bratina@um.si.

Objavljeno
2012-12-01
Kako citirati
Bratina T. (2012). Bodoči učitelji in poznavanje (ne)varnosti na spletu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(4), 57-71. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/488
Rubrike
Znanstveni članki