Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu

  • Sabina Šinko Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: gledališke igrice, gledališka pedagogika, vrtec

Povzetek

Članek obravnava pomen uvajanja preprostih gledaliških igric v skupine prvega starostnega obdobja v vrtcu. Po spoznanjih in izkušnjah strokovnjakov iz dežel, kjer so te igrice preizkušene in del vrtčevskega vsakdana, lahko govorimo o pozitivnem vplivu na otrokov kognitivni, čustveni, socialni in motorični razvoj. Kot primere dobre prakse navajamo izsledke diplomskih nalog študentk Oddelka za predšolsko vzgojo Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Sabina Šinko, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: sabina.sinko@um.si.

Objavljeno
2020-01-24
Kako citirati
Šinko S. (2020). Pomen gledaliških igric v prvem starostnem obdobju v vrtcu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 119-130. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/482
Rubrike
Znanstveni članki