Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu

  • Sonja Rutar Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta in Pedagoški inštitut
Ključne besede: spremljanje, opazovanje, dokumentiranje, sociokulturni pristop, kakovost v vrtcu

Povzetek

Spremljanje otrokovega razvoja in učenja predstavlja sestavni del predšolskega kurikula. Sodobna teorija predšolske pedagogike spremljanje otrokovega razvoja in učenja kot osnove za načrtovanje kurikula umešča med procesne kazalce kakovosti. V prispevku predstavimo razliko med razvojnopsihološkim opazovanjem otrokovega razvoja in učenja ter pedagoškim spremljanjem otrokovega razvoja in učenja. Predstavimo namen spremljanja otrokovega razvoja in učenja v predšolski vzgoji in dva različna pristopa pri spremljanju: dekontekstualiziranega, to je osredotočenega na spremljanje otroka zunaj konteksta, in sociokulturnega, ki poskuša spoznati in razumeti otroka in njegovo učenje v fizičnem in socialnem kontekstu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Sonja Rutar, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta in Pedagoški inštitut

Koper in Ljubljana, Slovenija. E-pošta: sonja.rutar@pef.upr.si.

Objavljeno
2013-04-01
Kako citirati
Rutar S. (2013). Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 105-118. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/481
Rubrike
Znanstveni članki