Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji

  • Tina Gorjanc
  • Bojan Kovačič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Črčinovič Rozman Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: motivacija, motivacijska sredstva, glasbeni pouk, razredna stopnja

Povzetek

V članku so predstavljena nekatera dosedanja spoznanja o motivaciji in njeni povezanosti z uporabo različnih motivacijskih sredstev ter rezultati empirične raziskave, v kateri smo ugotavljali pomembnost motivacije za učitelje glasbene vzgoje. Na podlagi odgovorov iz anketnega vprašalnika, ki ga je rešilo 110 učiteljev iz 12 osnovnih šol v Mariboru in njegovi okolici, smo proučevali pogostost uporabe izbranih motivacijskih sredstev pri glasbeni vzgoji na razredni stopnji. Ugotovljeno je bilo, da med učitelji glede na različna leta delovnih izkušenj in poučevanje v posameznem vzgojno-izobraževalnem obdobju obstaja statistično značilna razlika v pogostosti uporabe motivacijskih sredstev, in sicer v uporabi pantomime, videoposnetkov in izštevank ter igranju na inštrumente. Do statistično značilnih razlik med učitelji glede na vzgojno-izobraževalno obdobje in leta delovnih izkušenj v pripisovanju pomembnosti uporabe motivacije ni prišlo, saj jo večina učiteljev ocenjuje kot zelo pomembno. Na podlagi rezultatov ugotavljamo, da se učitelji izredne pomembnosti motivacije zavedajo, vendar to odločilno ne vpliva, da bi nekatera motivacijska sredstva uporabili pogosteje.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Tina Gorjanc

Slovenija. E-pošta: tina.butkovic@gmail.com.

Bojan Kovačič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: bojan.kovacic@um.si.

Janja Črčinovič Rozman, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.rozman@uni-mb.si.

Objavljeno
2013-04-01
Kako citirati
Gorjanc T., Kovačič B., & Črčinovič Rozman J. (2013). Uporaba izbranih motivacijskih sredstev pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 57-74. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/478
Rubrike
Znanstveni članki