Remote Controlled Laboratory as a Modern Form of Engineering Education

  • Uroš Župerl Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo
  • Mateja Ploj Virtič Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Ključne besede: oddaljeni laboratoriji, osebno dvigalo, laboratorijsko delo, digitalizacija, strojništvo, visokošolski študij, dodiplomski študij

Povzetek

Oddaljeni laboratorij kot moderna oblika izobraževanja strojništva. Tehnološki razvoj v izobraževalnem procesu omogoča veliko prednosti in izboljšav. Prispevek predstavlja razvoj in delovanje daljinsko vodenega laboratorija za krmiljenje, programiranje in nadzor osebnega dvigala kot učnega laboratorija na Fakulteti za strojništvo Univerze v Mariboru. Spletna stran za oddaljeni dostop do laboratorija študentom omogoča učenje programiranja logičnega krmilnika in krmiljenje dvigala. Daljinsko vodeni eksperimenti z dodano vizualno podporo zagotavljajo primerljive učne dosežke kot praktične vaje v laboratoriju, študenti pa pridobijo še dodatna tehnološka znanja. V prispevku so predstavljene tudi podrobnosti razvoja in vzpostavitve laboratorija za daljinsko upravljanje dvigala. Zaključek ponuja kritično diskusijo o prednostih in slabostih predstavljenega laboratorija.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Uroš Župerl, Univerza v Mariboru, Fakulteta za strojništvo

Maribor, Slovenia. E-mail: uros.zuperl@um.si.

Mateja Ploj Virtič, Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko

Maribor, Slovenija. E-pošta: mateja.plojvirtic@um.si.

Objavljeno
2013-04-01
Kako citirati
Župerl U., & Ploj Virtič M. (2013). Remote Controlled Laboratory as a Modern Form of Engineering Education. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(1), 27-42. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/476
Rubrike
Znanstveni članki